• Contact

    Contact

FAQ

Ik kan geen pakket aanvragen.
Voordat u een pakket kan aanvragen hebben wij eerst enkele gegevens nodig. Zodoende moet u zich eerst registreren en inloggen.

Ik kan niet inloggen.
Kijkt u alstublieft uw mail even goed door voor uw gebruikersnaam. U kunt ook gebruik maken van de optie 'wachtwoord vergeten'. Kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact met ons op.

Ik ben geen leerling op één van de partnerscholen.
Upgrade biedt haar diensten alleen aan voor leerlingen die op een partnerschool zitten. Onze werkwijze is ingesteld op nauwe samenwerking met de school en zodoende kunnen we geen uitzonderingen maken.

Hoe werkt het met uren in een pakket?
Wanneer u een pakket bestelt, koopt u een tegoed in uren. Wanneer de Upgrade docent een bijles heeft gegeven vult hij of zij de bijles digitaal in. U ontvangt een mail en bevestigd de gegeven uren in uw account op de website. Hiermee blijft uw uren tegoed up to date en houdt iedereen het overzicht. U ontvangt tevens een mail wanneed uw uren tegoed bijna op is.

Hoe werkt het met 2 of 3 leerlingen?
Wanneer 2 of 3 leerlingen samen bijles willen volgen, vragen zij ieder het 'Pakket 2 leerlingen' of 'Pakket 3 leerlingen' aan. Vervolgens koppelen wij een Upgrade docent die in overleg met iedereen de bijlessen inplant.

Kan ik meerdere pakketten kopen?
Ja! U bouwt hiermee meer tegoed op. Zie ook het Seizoenspakket op de 'Pakketten' pagina.

Wat kan ik met mijn account?
'Mijn profiel' - Hier wordt een overzicht weergegeven van uw gegevens.
'Mijn gegevens aanpassen' - Hier kunt u uw gegevens aanpassen
'Mijn pakketten' - Hier ziet u een overzicht van uw bestelde pakketten. De weergegeven datum is de datum van aanvraag. Klik op het klokje om naar uw uren overzicht te gaan.
'Nieuw pakket aanvragen - Hier vraagt u een nieuw pakket aan om uw uren tegoed bij te werken.
'Mijn uren' - Hier ziet u een overzicht van alle gegeven bijles uren.
'Uren bevestigen (x)' - Hier kunt u de uren bevestigen die de Upgrade docent invoert. Het getal tussen de haakjes geeft het aantal nog niet bevestigde uren aan. Mocht er iets onjuist zijn, dan kunt u de invoer afkeuren met het rode kruis.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op en we beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.